Inget speciellt

Pratade med en tjejkompis nyss och hon har gift sig den 1 december, där ser man.. Tack för inbjudan ;) Hon fick även en son i augusti som jag inte träffat än, vi får helt enkelt inte till det om man säger så. Antingen kan inte jag eller så kan inte hon, men nu har vi ialla fall bestämt lördagen den 16 februari sedan återstår det bara att se om vi kommer till skott.

Bäbis update:
Imorgon ska vi kolla på en begagnad barnvagn en Emmaljunga, vi får se hu den är. Kommer en rapport om hur den var sen. Igår var jag hos barnmorskan och allt verkar bra, det är ialla fall en lite "illbatting" där inne :) Nästa vecka ska vi på sockerkontroll det kommer att ta 2,5 timme nått, kul. Först ska jag dricka något sött och äckligt på fastande mage (fast jag brukar gilla sliskiga saker dock inte sliskiga män..) sedan ska jag vänta i 2 timmar innan man får ett stick i fingret för att kolla sockervärdena. Tror jag ska sova :) Så att man är utvilad till Grey´s anatomy som har säsongpremiär på kvällen vid 21 på 5:an, sedan går Men in Trees en timme innan på 3:an. Men det brukade alltid krocka med ett annat program innan, så vi får se hur det blir på onsdag. Har ialla fall bjudit in tjejerna på tv kväll.


Ps: Nu är det 18 dagar kvar tills man inte ska åka till Thailand och dessutom betalat 3500:- för det :( Det suuuuger fett, men men that´s life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0