Uppdatering

Är sjukskriven tills den 30 april alltså på onsdag, torsdag är då en röd dag och fredag tar jag semester. Sen när det blir måndag igen vet jag inte, mammaledig eller jobba. Kommer nog inte att jobba heltid hoppas på att jag kan jobba halvtid tills bäbisen kommer. Tänkte prata med min chef nu i veckan får se hur vi ska lösa detta. Har varit svårt innan pga av armen, den känns ju fortfarande samt är lite svullen. Känns lite onödigt att gå på mammaledighet oxå man vill ju spara sina dagar till bäbisen. Förutom armen så mår jag ju jättebra dom enda graviditets "symtomen" jag har förrutom stor mage och några extra kilon är att jag har fått pigmentsfläckar under ögonen. Det är ju inte så vackert men förhoppningsvis går det bort när bäbis tittat ut annars får man åka till akademikliniken och hjälpa naturen på traven... Det är ju inte så kul att se trött ut jämt. När jag hade gipset trodde nog folk att min kille misshandlade mig pga av att det ser ut som jag har blåtiror under ögonen, tur att det varit soligt för då använder jag ju mina stora solglasögon som döljer halva ansiktet :) Magen är ivägen ibland men det är ändå inte några större problem. Måla tånaglarna som jag gjorde igår var dock lite svårare än vanligt ;)

Nackdelen denna vecka som kommer är att B jobbar natt då kan jag inte stöka runt som jag vill i lägenheten men men jag och Boggie får hitta på något annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0