Blogg-oskuld i cybervärlden..men inte nu längre ;)

Nu var det dax..

Denna blogg ska finnas för mina "närmast sörjande" dvs vänner & släkt ;) Nu när man inte längre bor hemma på de norrare breddgraderna & mamma har gett upp tanken på att man någonsin ska flytta hem igen efter 6 år i Skåneland. Bestämde jag mig nu för att börja blogga. Göra mamma lite glad. (haha ärligt så tror jag inte att hon kommer att bry sig speciellt.) Men nu kan hon i alla fall hålla koll på mig lite i alla fall.
Jag kan ju försåss mörka eller försköna sanningen lite innan förståss.. Allt behöver inte mamma veta. ;)

Ni som känner mig vet att jag kan prata en massa strunt. Så för hoppningsvis kommer jag att göra lite inlägg då & då.
Detta fantastiska inlägg får bli det första..


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0