Nannig

Jag är slut trött & frusen. Har massa tvätt att vika, orkar inte. Känns som hela världen vilar på mina axlar. Tänkte spinga eller rida idag men vi har inget varmvatten tills imorgon vid 15. Hur kul är det om det inte finns varmvatten. Bara 8 timmar kvar att jobba innan helgen, weee :)

Vi har en reperatör som kommer till jobbet ibland och han är hot hot hot. Idag stod han och bytte helt odiskret, tyvärr missade jag när han bara hade kallingar. Han är vältränad utan att vara biffig och solbränd, ser ut som en typisk surfar kille. Mmmmm det är härligt med lite ögon godis på jobbet ibland, händer ju inte för ofta haha. Anna du hade dött på riktigt, det gör nästan jag. Alla på jobbet tycker att det är hilarius. Säger som en klasskamrat sa på högstadiet, se men inte röra fantisera att förföra haha. Den är klockren! Nä jag vill inte byta ut min B, I love him and he loves me...

Nu ska jag kolla på Las Vegas på 5:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0