Malmöfestivelen

Malmöfestivalen har ju kickat igång! Det bästa är att det är bra artister som kommer och det kostar inget!
Här är artisterna som jag vill se, måste nog gallra lite men Mando Diao är klara dom missar jag inte. Dalfolk håller ihop det vet ni väl ;)

Söndag: Ville se Laleh idag men jag orkade inte. Jag ångrade mig precis när jag horde Live tomorrow.
Måndag: Inget särskilt att se
Tisdag: Anna Ternheim värmer stora scenen för Timbuktu.
Onsdag: NRJ in the park
Torsdag: Mando Diao kommer att rocka brallorna av Malmö!!
Fredag: Joddla med Siv dom är riktigt roliga, lyssna på låten ignorera videon. Melody Club och The Ark kanske. Sedan avslutas Malmöfestivalen alltid med ett jätte fyrverkeri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0