Bakläxa

Jag gar fått bakläxa för att jag uppdaterat dåligt på senaste. Men jag jobbar, jobbar och jobbar. Det är galet på pre-stress avdelningen nu. Nästa vecka så ska vi vara full styrka igen, lovely!!
Kollar på girls of the playboy mansion, shit dm bara glassar. Jag vill oxå glassa, bara ha roigt och dom största bekymmren är att gå ner 1 kg haha. Skämt åsido va tråkigt, men lite mera pengar hade inte skadat ;) På fredag börjar Malmö festivalen och regnet har kommit tillbaka :( Hoppas bara att det är fint väder när Mando Diao rockar malmö!!

image39

Några bilder på lilla Jussan som bor hos familjen i Dalarna.

image38

Nasse & Boggsan åker cykelkorg på väg till kloklippningen!
Dom är så söta mina små doggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0