Jag vill vinna dator!!!

Varför ska jag vinna den då undrar ni?
Jag skulle bli så glad så glad, tänk att få äga en sån lite skönhet! Jag behöver en liten laptop som är med på mia resor upp och ner till dalarna, när Melwin blir lite större så kan han kolla på dvd på den lilla fina datorn. Måste ju även ha en liten dator nu när jag kanske blir arbetslös så jag kan söka nya jobb. Som mammaledig har man ju inte direkt så mycket pengar heller. Det skulle kännas så bra att vinna just nu känner jag mig bara som en sunkig mamma, men då blir jag en sunkig mamma med en ursnygg dator ;) Jag har aldrig vunnit något nånsin förutom små nallar på tivolin.

Datorn lottas ut av min favorit bloggerska Anna Hibbs, håll nu tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0