Nya framsteg hela tiden

Melwin har fått två små bissingar nere och har varit lite kinkig men nu verkar det ha vänt igen. Så skönt men det är ju några tänder dom ska få.. Han har även lärt sig vinka gullungen. Han har förundrat suttit och kollat på sin högra hand när den har rört sig till synes av sig själv men nu kopplat ihop det med att man säger vinka. Fast det kommer ju inte på beställning..
Jag har bestället en ny fin bärsele blev inspirerad av Annas inköp, hoppas nu att den blir bra och att lilla pruttis uppskattar den. Blir skönt att man kan "kasta upp" honom på ryggen som en liten ryggsäck.

Jo vet ni vad som hänt?! Ska ju åka tåg för första gången till Dalarna med Melle och Boggie aldelles själv snart. Kollade lite på sj:s hemsida och ser att dom ska ha banarbeten efter en del av sträckan. Hmm 4 byten istället för 3 inte kul med vagn, bäbis, vovve och ett berg av packning, så jag mejlade sj för att fråga om det blir förseningar. Ska redan åka i 7 timmar och det är redan 6,5 timmar för mycket med en liten bäbis som har en miljon myror i blöjan ;) Fick  som svar att jag sksulle kontakta sj för att boka om biljetten, jaha tänkte jag men jag har ju inte valt omboknings bara biljetter. Men dom bokade om mig så nu har jag bara 1 byte, wiiiiii och tåg nummer 2 har bättre plats för vagnen likanar öresundståg lite kan man säga. Allt för mitt gamla pris på 147 riksdaler, tack sj!! Det roliga är att jag åker samma tid och tåg till bytet men sen åker raka vägen till Falun och det tåget jag skulle åka byter 2 gånger men är framme 5 min innan det jag ska åka nu. Weird va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0