Here we go agin


När jag kommer tillbaka till skåneland igen ska jag börja rida igen. Börjar sakna hästarna och det ska bli skönt att komma hemmifrån ensam ;) Får se vad jag får för något att klättra upp på igen, jag är inte så kräsen.. Något som varit kul är att ridan en riktig fining som man kan göra lite konster med och hoppa lite hinder. Men men det får vi ta när vi flyttar till Dalarna för så ska jag och mamma ha häst igen eller hur mammi? Jag vill vill du? Det är det optimala dela kostnaden och tiden, så kan ju mamma passa Melle när jag rider ;)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Givetvis!!!! Syns snart. Puss o Kram

2009-03-10 @ 11:06:05
Postat av: Annica

Men... ... ..?

2009-03-10 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0