Dålig uppdatering

Men det har inte hänt så mycket roligt... Melles tänder spökar så han är gnällig i perioder, fast mest när vi är själva han och jag dåhan hänger i mitt byxben. Håller på att planera och packa inför tågresan till dalarna. Den upptar mycket tid just nu både omedvetet och medvetet, ska bli mycket spännande att åka tåg med melle som har en myrstack innanför blöjan ;) Men men det går säkert jättebra men jag kommer nog "mental-krasha" när jag är framme haha.



Idag kom Allie hit och hälsade på lite, så mysigt :) Vi tog bla en promenad på en sisådär 1,5 timme, det hände nått weird. Det kom en kvinna cyklande och började att Boggie är så söt och gick på att hon var så lycklig att hon fick gå eftersom det är många som bär sina chihuahuas. Sa att hon åker vagn när vi går riktigt långt. Så när hon skulle cykla så sa hon nått som jag inte hörde så jag sa bara Jaa som man brukar och nickade lite så där, då stannade hon och sa att hon (Boggie) är verkligen lycklig hos dig och så cyklade hon. Så hon kunde tydligen "tala med hundar" jag och Allie tyckte att det var mycket lustigt. Tror dessutom att Boggie inte gillar mig, hon är husses hund om hon är i ett rum och jag kommer in så byter hon rum. Hon sitter aldrig i mitt knä hemma om jag inte ber henne osv.. Men när det verkligen gäller då är det mig hon kommer till.. eftersom jag är the leader of the pack eller hur älskling ;) Angelina däremot var en riktig mammagris som jag saknar min lilla fina hund även om jag har Boggie så är det inte samma sak. Tänk om vi skaffar ett barn till och man känner som man gör med hundarna då är man en hemsk människa på riktigt...
När jag och Allie satt och snackade visar det sig att dom ska till sälen exakt samtidigt som oss, fast dom ska bo vid högfjällshotellet. Vad är oddsen på det?! Riktigt kul hoppas vi kan få en dag i backen ihop antingen får dom komma till hundfjället eller så får vi åka i lindvallen. Eller ännu bättre i Trysil är grymt sugen på det. Vi får se hur det blir dom laddar i alla fall för party på fredan, kanske hänger vi på om vi kan smöra lite för mammorna.


Kommentarer
Postat av: Anna

jag är på!!!!

2009-03-10 @ 09:46:35
URL: http://menduuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0