Dålig uppdatering

..jag vet men jag har inget snidigt program att göra bildcollage i och då är det inget roligt att lägga upp bilder. Kommer massa bilder när vi är himma i Malmö igen :) Sälen var underbart!! Har fin fina blåmärken på benen då jag skulle testa lite moves haha. Läste sälen tidningen innan jag skulle sova och jag var nog så trött att jag läste lite fel. Jag trodde det stod att man skulle ha vikten på skidan som är upp i backen, jag kan inget om teknik jag åker bara nämligen. Det ser nog inte så snyggt ut men jag kommer ner i alla fall :) Så jag skulle testa lite för Anna åkte med Gustav så jag var ensam och hade tråkigt. Sagt och gjort så jag testade och det var ingen lutning knappt för jag hade precis hoppat av liften ja just det den stora -sitsiga korgliften, typsikt va haha. När jag provade mina movs så tänkte jag testa stålkanterna oxå på mina nya begagnade skidor och det tog tvärstopp och jag tror jag flög rätt upp i luften och landade på slalombindningarna. Det man inte dör av härdar ju en eller?!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha..Jag är mycket ledsen över att jag missade dina movs..typiskt..tror jag hade fått mig ett gott skratt då!:)

2009-03-26 @ 09:47:31
URL: http://menduuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0