Dalarna

Vi åkte upp till Dalarna i tisdags från Örebro, vi har hunnit med festplanering, studentfest och urnsättning av farmor.Sedan har vi varit "inlåsta" i hemmet då det har regnat  var dag sedan jag kom och sedan i fredags regnar det konstant =( Det har kommit 70 mm regn helt sjukt. Melwin vill så gärna ut och leka det går ju men det är kallt och blött så vi försöker underhålla honom inne. Så det kan ju inte finnas något regn kvar tills midsommar i alla fall..  Jag har väl sån tur att det regnar hela dalarna vistelsen för det är sol i skåne nu, när jag kommer hem igen så regnar det väl där och så skiner solen i dalarna.

Längar till Midsommar när skåningarna kommer hit och festar med oss infödingar!! Hoppas bara att det har slutat att regna tills dess annars kan ni ju ta solen med er ;)

Jag har varit duktig med att vara ute och springa minsann.. Har sprungit var dag sedan förra lördagen med undantag för i lördags även om det har REGNAT!! Känner mig så duktig, måste få bort dom j***a babykilona NU!!

Melwin fick ett presentkort av fam Bohman på Calimero, jag kom ju på halvägs till Sågmyra att jag glömt presentkortet hemma men dom hade det sparat i datorn så det gick bra ändå, sån service! Blev en mössa å en jeansjacka, han är så fin i det!!


Kommentarer
Postat av: Annica

Klart att vi tar med oss solen. Den kommer med oss på torsdag! Och du är jätteduktig!!!



PUSS

2009-06-15 @ 08:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0