En liten uppdate

Vi är ju som ni kanske vet i Dalarna på lite semester. Skulle ha åkt helgen som var med några tjejkompisar till Stockholm och varit barnfri en helg men så hoppade dom av och då visste jag inte vad jag skulle göra. Så då satt jag mig i bilen med Melle å Boggie å körde till Dalarna, vi sov hos svärmor & svärfar en natt i Örebro på vägen upp. Vad har vi hunnit med hit intills då?! Ja vad har vi hunnit med?
Vi har varit inne på crusing i Falun, en heldag i furuvik, road trip till Nusnäs, och en liten road trip till Insjön. Sedan försöker jag motionera så mycket jag kan, långa promenader med löprundor, nu j****rmåste jag bli av med babyfettet. Min senaste motionskompis heter Jossan och hon är faktiskt en riktig A-hund att springa och gå med. Idag var det premiär med barnvagnen med och det gick hur bra som hellst.

Får skriva mera sen om furuvik och allt annat vi gjort har jättemånga bilder oxå men dom kommer när jag kommer tillbaka. Måste bara skriva att nu har Melle äntligen ridit för första gången och han tyckte det var jätteroligt. Ponnyn han fick rida på heter Joker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0