Igår

När vi var på mammaträffen så skulle jag hålla i Amalie när hennes mamma skulle fixa klart i köket då blev Melwin jätte jätte ledsen. Jag fick skyffla över henne till en annan mamma och ta upp Melwin, min gulliga lilla kille. Första gången som jag märkt att han blivit riktigt sotis ;) På kvällen så satt Melle ochlekte på sin filt som vanligt så trillade ha och slog i pannan ganska hårt och blev jätte jätte ledsen. Då började Boggie yla i sitt hus som man har klivit henne på tassen eller som hon skriker när hon har blivit jagad av andra hundar. När Melle slutat att gråta så fick vi lov att ropa på Boggie så hon såg att det hade gått bra, då blev hon jätte glad :) Härom dagen när vi var i stallet och hälsade på så var det en liten chihuahua som höll på att skälla och ha sig, då gick Boggie och satt sig brevid Melwin och skulle vakta. Nu har hon ändå börjat att lära sig att det innebär slit i pälsen att vara nära Melwin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0