Grammisgalan

Slå på kanal 4 imorgon klockan åtta och heja på Sabaton som tävlar i hårdrockskategorin, min barndomskompis Mia är sambo med gitarristen Oscar. Mia och jag var som lång och lerhalm nästan mer än mig och Anna faktiskt för vi gick i samma klass i låg och mellanstadiet, Anna hängde med Johanna som gick i hennes klass. Sedan på högstadiet hamnade vi i samma klass allihop och då vart vi fyra och var någon sjuk så vi blev tre, det var en dålig kombination för vi klarade "tresamheten" dåligt av någon anledning. På gymnasiet splittrades vi, jag började på Naturbruk i Rättvik och dom andra inne i Falun och alla på olika utbildningar. Mia hoppade av sin utbildning och började på naturbruk ett år under mig men vi kunde "aldrig" hänga i skolan på grund av olika scheman så vi tappade kontakten lite efterhand. Johanna föll bort helt någon gång kommer ej ihåg när om det var under eller efter gymnasiet, hon ska ha 3 eller 4 barn nu bor i grannbyn. Men Anna har bestått, fast vi har ett hiskeligt humör båda två och båda har sett lite av världen. Kontakten med Mia har börjat att återuppstå fast vi har ju inte varit ovänner eller så vi gled bara i sär och det är som vi aldrig har varit ifrån varandra, helt fantastiskt. Träffade henne 2 gånger under jul och nyårs helgen, vi tog med henne på shopping haha hon delar nämligen inte mitt shopping intresse.
Bla bla bla all denna text för att ni ska heja på Sabaton i morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0