Cravings, Big Time!!

Ge mig, ge mig, ge mig!! Detta hus är att dö för kolla in inredningen och trädgården sen, JAG VILL OXÅ HA!! Huset ska finnas nere Höllviken nånstans, ska vi ner och spana mamma, skämt och sido allt är underbart till och med deras katter är perfekta... Ja dom rika dom kan eller nått, nä jag är inte avundsjuk hahaha. Kom igen nu killlar och håva in storvinsten så vi kan bygga 2 fina hus brevid varandra nånstans runt Falun ;) Tänk Jonas att ha B på himmaplan för jämnan, vilken tanke va?! Då blir det one big happy family bestående av 4 vuxna, 3 barn och 2 hundar varav den ena "hatar den andre". Eller bara 2 väldigt frustrerade "fruar" haha. Huset kommer i alla fall från Karlson Hus och är ett förändrat Uttringe och jag har en passion för stora trähus.. can't help it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0