Schlager party

Tagen i fredags efter simmet.

Har ju glömt och berätta att Melwin har fått sin första tand minsann :) Det är den framtanden på vänstersidan nere den syns och känns knappt ännu men snart så har han väl hela munnen full med tänder. I lördags var Melwin med på sin första kompisfest det var min tjejkompis Annica & hennes kille Johan som bjudit hem på lite schlagerfest, vi åt gott och några drack ett eller två glas vin eller öl. Jag hoppade dock kändes lite oansvarigt med tanke på att jag förmodligen inte tål något längre. Så gick tv:n med melodifestivalen och alla bidrag analyserades noggrant haha. Vi hade även 2 "schlager-experter" med oss på festen i form att två homosexuella killar. Melle hade med sig sin pyjamas och en flaska välling. Han var uppe ända tills 21.30 innan han bestämde sig för att sova och då slocknade han direkt, han brukar i normala fall lägga sig mellan 19.30-20. Tänkte att det inte var någon idé att försöka natta honom när det var så mycket spännande saker och människor att titta på. När han somnad la jag honom i vagnen bara så åkte vi buss båda hem och dit mycket smidare än bil med sovande barn, han vaknade när han skulle få mössan på sig men slocknade på bussen hem sen. När vi kom hem var det bara att lägga ner honom i spjälsängen så sov han vidare, duktig kille va? Vi var nog inte hemma förrän vid halv 2 tror jag. Han skötte sig mycket bra på festen och han hade med sig sin lilla bi-ryggsäck (ser ut som ett bi) med leksaker i. Det är så skönt att veta att nattningen fungerar borta oxå i fall jag vill iväg till någon kompis när B jobbar, vi provade faktiskt det redan i onsdags då jag och Melle var hemma hos Annica på kvällen. Det får ju inte ske för ofta men lite då och då. Nu ska jag och Melle ut och promenixa lite så det blir lugnt och skönt (läs tyst haha) här hemma, B sover han jobbar natt denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0