Mila-mässan



Igår var jag och Melle på Mila mässan och kollade in djuren, visar lite bilder som jag och Melle har tagit med min mobilkamera då vi naturligtvis glömde den vanliga kameran hemma. Tjuren längst ner till höger väger 1,5 ton det är sjukt mycket. Det var lite surrialistiskt att vandra runt inne på mässan när dom gjort ladugård där inne. Djuren hade även utställning så dom gick runt med tjurarna där inne till och från utställningsrinken. 2 stora bjässar som den uppe i mitten höll på att braka ihop inne i utställningsringen men ledarna avvärjde i sista sekund. Annars hade det bara vara att springa med 2 bråkande tjurar på nästan 1,5 ton styck som skuttar runt. Melles ögon var stora som tefat hela tiden, han tycker att djuren är jättespännande *stolt mamma*. Han blev dock dålig i bilen på väg hem jag som trodde att han blivit frisk, han är ju så pigg och glad ändå lilla snuttisen :)

Kommentarer
Postat av: Jessica (Jennys syrra)

Vi ska dit imorgon (idag) och det ska bli kul att se hur Emelie reagerar på djuren. =)

Victor älskar djur, så han kommer garanterat att tycka om det.



Trevlig helg!

2009-02-07 @ 00:14:33
Postat av: Maria

Synd att vi inte visste att ni skulle dit, ingen ville följa med oss. Hoppas ni får roligt.

2009-02-07 @ 14:46:01
Postat av: Jessica (Jennys syrra)

Ja, det var synd! Annars kunde vi ha gått dit tillsammans. =)

2009-02-10 @ 22:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0