Melle Pelle Hörnan


Måste ju visa Melwins lilla hörna i vardagsrummet. Eftersom han inte har något eget rum så får han ju ha nått eget inte för att han kräver det men det är skönt att samla alla leksaker på ett ställe. Tavlan har jag gjort själv av tyg som jag köpt på Åhlens för 129:- metern det är en pappersskiva som oxå kommer från Åhlens det är en gammal reklamskylt som jag fått av Malin. Jag mätte bara ut tyget och sköt fast det med häftpistol ville ha zebran i mitten. Något som är bra är att tavlan inte väger något för då böhöver man inte oroa sig för att Melwin drar ner den och gör sig illa sen.

Kommentarer
Postat av: Anna

En sån tavla kan du få göra till mina barn med!! Den var ju jättefin!!

2009-02-03 @ 13:34:27
URL: http://menduuu.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så fint du har gjort med Melwins hörna :-)

Tur att vi ställde i fredag, Ebba har fått vattenkoppor nu :-(



Kram

2009-02-04 @ 15:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0