Jobb besatt?!

Igår så gick B och la sig tidigare än mig, vilket inte är ovanligt. Melle vaknade till lite så han fick nappen och så kröp jag ner i sängen då lyfter B huvudet och säger att polisen är här, är polisen här frågade jag. (Med tanke på mitt hood så kanske det var en bil utanför..) Då lägger han ner huvudet och skrattar till och sa -jag sa att polisen är här och det drömde jag, festligt. Hmm då frågade jag var polisen här i hans dröm nä den var på jobbet *suck* vet ni hur ofta B drömmer om sitt jobb?! Alltid när han pratar i sömnen så är det om jobbet, han ska på mötet och det ena med det fjärde. Han kanske måste ha professionell hjälp eller nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0