The Sticky & Sweet Tour - 3 stars



Igår var det ju dags för Madonna konserten i Köpenhamn. Ja jag vet inte riktigt vad jag tyckte om konserten missförstå mig inte nu men den var bra men hon kan ju så mycket bättre. Efter att ha sett The Blond Ambition tour -91 live i Göteborg och The Confession Tour -06 på dvd så måste jag säga att jag förväntade mig mer.

För Britneys show var ju grym fast att hon inte sjöng live och Madonna sjöng live men inte lika mycket show  så Britney vann duellen. Ljudet var riktigt dåligt i början men sedan fixade dom till det, i början lät Madonna som en elak ond unge ibland. Hon är ju helt otroligt hoppar runt sjunger i 2 timmar på stilettos det är inte många som fixar det, hennes kropp såg oxå fin ut inte så där som man ser på bilder. Fast jag blev grymt besviken på att det inte blev nått extra nummer... när det var slut så var det.. snopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0