Mera Dalarna

Måste bara säga att det blåa ljuset i vissa bilder är "på riktigt", det är verkligen så blått vissa dagar. Det är en sak jag älskar med Dalarna, ljuset helt underbar speciellt mot snön. Hoppas att det finns massa snö när vi kommer upp igen til alla i Dalarnas förtret för dom väntar på våren..

Tänkte att jag skulle passa på att visa några fler bilder för det har varit så lite av den varan på bloggen på sistone ;) Temat för bilderna är barnvagnspromenader. Tur att man har en terrängvagn här hade inte en bugaboo funkat ;) Ni som undrar vlken vagn vi har så är det en Brio Happy med teleskop chassi.

   

Ingenting är omöjligt..
  1. Gamla järnvägen, gick så där att köra.
  2. Skogsvägen mellan Tansbo & Larsavet. Det roliga var när jag gick och tänkte att jag måste vara lite skruvad som kör vagn i skogen, så mötte jag en annan mamma med vagn och vovve på krönet haha. I'm not alone ;)
  3. I många backar har man kört.. Grycksbo är ej platt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0