Senaste nytt

I går begravdes min farmor det var en fin liten cermoni men det är ju aldrig kul att gå på en begravning. Sorlig men fin är en bra beskrivning. Efteråt åt vi en lunch tallrik på banken vi satt i ett enskilt rum så det var som att sitta hemma hos en "privatperson" Melwin och mamma var oxå med och åt men dom var inte med i kyrkan. Melle skötte sig mycket bra får jag säga, gullungen satt och flörtade med alla. Undra vem han beråss på B ;) Idag har vi röjt i farmors lägenhet och delat upp saker, det hela gick mycket smidigt inga bråk eller nått inte för att jag trodde det men sånna tillställningar brukar locka fram det värsta i folk. Jag har blivit med päls det fanns 2 st jag tog en och min lillasyster tog den andra, det är vi som är smala eller hon är smal och jag är smalare än dom andra.. Får se om man vågar sätta den på sig eller om man blir attakerad av militanta djurrättsaktivister, skulle aldrig gå och köpa en ny päls.Efteråt åkte alla hem till mamma och fikade och jag hade bakat den syndiga kakan, vi ska träffas imorgon oxå för att ta det sista. Hoppas verkligen att vi blir klara då så jag får 2 lediga dagar innan vi jag, Anna och "bäbisarna" åker ner till Malmö. På tisdag ska jag och mamma åka på en liten roadtripp till Insjön. Har tagit massa foton men lägger in när jag kommer tillbaka till Malmö.

Grattis mamma på födelsedagen!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oooh, syndarkakan! Så smarrigt!



Hoppas att allt har gått bra, men det låter ju så...

Puss på er! Ses snart!

2009-04-19 @ 23:34:59
Postat av: Annica

Åååh så gott!

Hälsa mamsen!

Puss

2009-04-20 @ 09:44:54
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Ny tävling på min blogg!

två stycken vinner varsitt presentkort hos Vincent shoe store (värda 500 kr styck)

Tävla gärna!!

http://nikital.blogg.se/2009/april/tavling-tva-vinner-varsitt-presentkort-hos-v.html

2009-04-25 @ 20:20:24
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0