Dumpa honom..

..var helt fantastisk! Vi hade så mysigt lite shopping före i Entré nya shoppingcentret i Malmö sedan bio oxå i Entré. Mycket fint centra måste jag säga känndes nästan lite internationellt. Dåliga var att det inte fanns något café öppet mellan stängning av affärer och bion men burger king var öppet så vi satte oss där, men en god kopp chai eller bara vanligt te hade ju varit att föredra. Det är nästan så jag ångrar att jag såg filmen för jag vill se den igen och inte som nr 2 utan för första gången igen. Men det som grusade planerna för en toppen toppen dag var att mitt mamma samvete hade ont för att jag jag åkte från Melle när han är sjuk men han har ju det precis lika bra med sin pappa sedan var killen i biljettluckan på bion var sjukt otrevlig hoppas han får sparken..

Filmen får  ♥ ♥ ♥ ♥ av 5  ♥ av mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill du vinna ett gratis smycke? Just nu pågår en tävling där du vid vinst kan välja ett valfritt smycke från HildestamDesign värde minst 299kr. Självklart får du välja själv vad det ska stå på den silverbricka som ingår i alla smycken. För att vara med och tävla behöver du bara skriva ett inlägg om HildestamDesigns smycken i din blogg och sedan skicka ett mail till [email protected] med en länk till inlägget. Tävlingen pågår tom Fredag den 17/4 kl 17.00. Lycka till!



2009-04-13 @ 16:13:40
URL: http://www.hildestamdesign.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0