70 mil senare..

Resan gick över förväntan :) Efter 2 nätter hos svärmor & svärfar är vi nu i dalarna. Nu ska jag försöka ta det lugnt innan stormen (dopen) Melwins på lördag och Elsas på söndag då ska jag vara gudmor:) Fast det kommer bli full rulle min styvfarmor fyller 75 år och några långväga släktingar på mammas sida kommer redan på onsdag.

Mitt jobb
Det är väl ganska säkert att jag blir arbetslös from när jag kommer tillbaka från mammaledigheten. Dom ska varsla folk och mitt jobb ryker med all sannolikhet. Men eftersom man inte får säga upp folk när dom är föräldralediga kommer jag varslas 1:a dagen när jag är tillbaka. Så nu har jag 1 år på mig att hitta nytt jobb, det ska väl inte vara helt omöjligt eller?! Mamma tycker att detta är ett ypperligt tillfälle att flytta uppöver haha. Men hon har helt rätt faktiskt, vi får se vad som händer. Det är ju inte så bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0