Vi se det snöar :)



Dagen i bilder. Vi är på väg hem från babysimmet & jag köpte en ciabatta på vägen hem som jag skulle äta på vägen. Men denna macka var omöjlig att äta "unterwegs" så jag fick käka den hemma istället, kolla in fyllningen. Melwin syns knappt fick lov att dra ner regnskyddet för det snöade in i vagnen, på bilden i mitten så ligger en liten vit handuk oxå som "insnöning-skydd" tager det man haver haha. Ja sen gick jag och log hela vägen hem och nynnade på vi ser det snöar vi ser det snöar haha. Jag bjuder på den hemska bilden på mig :) Det optimala hade varit -2 grader och 5 cm snö det blir så mycket ljusare ute, men i skåne blir det bara slask.. Fick lite Sälen längtan oxå vi ska ju dit i mars, wiiiiiiii så najs jag, Melle, mamma, Anna med barn och hennes mamma. Jag och Anna i pisten like old time, I like :) och mammorna passar barnen. Vi fick även bytt däck idag, Melwin tyckte det var mycket spännande han var så söt när han satt i bilbarnstolen med sina chockrosa hörselskydd haha. Det är igentligen rätt sjukt att det blev snö idag, jag hade planerat tidigare i veckan attt byta med tanke på att vi ska ut och köra på söndag. I morse när jag lastade in däcken innan babysimmet så snöade det inte, jag hade faktiskt aldrig kunna gissa att det skulle snöa idag. Som tur är har jag hittat ett däckbytar ställe som det aldrig (i stort sett) är kö på, det var det inte idag heller trots vädret. Dom tar bara 200 för att byta oxå, perfekt va?! Det är med kvitto.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag längtar!!! like old times!!

2008-11-22 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0