The latest..

Melwin var på 6 månaders kontroll på BVC idag på em och han är normal, som om man inte visste det redan ;) Dom gjorde inget speciellt kollade höfterna och hur han greppade. Jag kunde ställa lite frågor, han kan börja äta våran mat om vi inte saltar den och inte har med något på listan som dom inte ska äta. Så nu är det bara att laga på tror att han är ganska trött på sin köttpuree även om han äter haha. Vi ska prova torsk i äggsås och broccoligratäng Melle & jag innom en snar framtid, fast jag mixar nog inte min mat ;) Innan kontrollen var vi på promenad men 2 andra mammor, måste bränna bort lite kilon.. dom sitter som sten :( Fick även ett telenummer av BVC med en mamma som bor här i närheten som ville träffa andra mammor och vet ni vad hon hade svenskt namn.. Ska nog kontakta henne, hon kanske kan vara en till motionskompis skulle vara skönt att ha nån på himmaplan. Jo Melwin har fått en gåstol med DJ anläggning, ska fota och lägga upp. Han verkar tycka om den i alla fall fast dom dagar han är på det andra humöret är allt tråkigt efter 5 min.

Imorgon ska jag fixa mina naglar man måste faktiskt få lite glamor i "mamma träsket". Måste nog tyvärr ta med Melwin, hoppas bara att han är på bra humör. Jaja vi får se hur det blir avbokar jag måste jag betala eftersom man ska avboka 24 timmar innan. Men det finns ju värre problem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0