Lunchplaner

Imorgon ska jag och Melwin på lunch med en jobbarkompis.. eller ex jobbar kompis. Har nämligen fått mina varselpapper och skrivit på fast man får ju inte varsla föräldralediga så det sker när jag är tillbaka. Så från och med 1 december 2009 är jag kanske arbetslös men jag känner mig inte så orolig faktiskt, det är tråkigt men vi lever och är friska. Det som är tråkigt är att B kanske inte kan vara pappaledig som planerat för ekonomin kommer ej gå ihop om jag är arbetslös och han pappaledig :( Vill verkligen att han oxå ska få chansen att vara hemma med Melwin tror det hade varit nyttigt för dem båda. Vi får se vad som händer men ser ni något schysst jobb får ni gärna hojta till, det hade ju varit det bästa att hitta ett nytt jobb i vår/sommar så slipper man bekymmra sig.

Vi ska luncha på ikea så jag ska passa på att shoppa lite oxå, hoppas att pruttis uppför sig bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0