Orättvist..

Tänk att ha en sån här kropp när man är 35 bast & fött 3 barn! Om jag inte mins helt fel så gick hon väl på catwalken för Victorias Secret efter 1 mån eller nått efter hon fött sitt 3:dje barn. Vet att jag tjatat om henne innan men hon verkar nästan vara den perfekta kvinnan, verkar ha massor av humor, är snygg verkar supertrevlig and on it goes..

Själv har jag inte ens fyllt 30 (jaja snart..) bara fött 1 barn och jag ser ut som en vandrande cellulit-klump :( Jag är ändå sjukt stolt över min kropp för vad den den har gjort men jag inte påstå att jag känner mig så sexig. Känner mig som en sliten småbarnsmamma med otvättat hår och hemska mjukiskläder, håret är rent ialla fall för det mesta men hemma har jag hemska mjukiskläder. Det är inte så skönt att ha kläder som skär in i volangerna (valkarna på ryggen) eller traktordäcken runt midjan när man sitter hemma, när man vistas bland folk får man stå ut haha. Tänk om man kunde få gå hos en dietist och lära sig äta rätt och ha råd att ha en PT (personlig tränare). Anna skipper kom och rädda mig men jag vill INTE vara med i TV, sedan får How to look good naked program ledaren från england komma och ge mig en ny garderob men vill ej vara med i tv där heller...

Heidi gör mig nästan lesbisk ;) Hon är hot, hot, HOT!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är fiiin! :)

2008-11-06 @ 09:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0