Ta't lugnt allesamman..

Ringde B precis på jobbet och hans kollega svarade så jag sa att han kunde be B att ringa hem. Kollegan genast är det brått?! Är det dax?! Med lätt stressat röstläge, haha nä det är inte dax... Alla blir helt uppstirrade så fort jag ringer, då tror folk att det är dax, undra vad som skulle hända om jag inte svarar i telefonen folk ringer.. Då måste det ju vara dax eller hur eller så är jag bara på toaletten eller kanske ute och rastar Boggie eller åkt från mobilen..

Om jag ringer ta't lugnt jag vill kanske bara säga hej!
Ni alla kommer få veta i sinom tid när det är dax, några tidigare än andra i och för sig då.. Först ska våran hundvakt Annica kontaktas så Boggie slipper sitta hemma ensam. Våra föräldrarna kanske blir kontaktade under tiden som bäbisen tittar ut det beror på hur förloppet är.. Sedan kommer ni andra bli kontaktade i sinom tid efter att bäbisen tittat ut, ok. Så snälla ta't lugnt :) Jag vet att ni menar väl men jag känner mig lugn inför själva nedkomsen än så länge så när ni blir helt stressade kanske jag oxå blir det och det vill jag inte. Jag har inte känt förvärkar eller sammandragningar vad jag vet. Magen ska bli hård av sammandragningar och min har varit hård i 2 mån.. så jag kanske har en enda stor sammandragning ;) Det är bara att vänta ut bäbis tills den vill komma ut eller blir utrökt (läs igångsatt..) haha. Bäbis ligger ialla fall fixerad neråt det är ju alltid nått.. men bäbis du måste nog komma ut och stilla din pappas nyfikenhet snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0