Sexy mama ;)

Nu har jag börjat att samla vätska och det är i framförallt vänster fot/vad. Men vi har ju haft 20-25 grader här i 1-2 veckor så det kanske inte är så konstigt. Annars är allt bara bra, magen är inte i vägen som många gravida tycker, det beror nog på formen ;) Fått rekommendationer om stödstrumpor (som jag faktiskt har hemma har när jag flyger tex.) men avfärdat för att det varit så varmt. Fötterna har liksom redan kokat innan och dra på en tjock strumpa har inte varit så lockande men testade igår och YES!! Värmen avv strumpan och värmen av att fötterna sväller tog ut varann så det blev inte varmare utan samma fast utan pensionärsfötter. Stickan var min bästevän när jag hade gips (en strumpsticka jag kliade med under gipset) men nu är stödstrumpan min bäste vän haha. Köpte 2 par nya idag hade bara ett par marinblå sen innan nu har jag handlat ett par tunnare svarta och ett par vita.

Imorgon fyller min älskling B 30!! Så då gäller det att knipa haha för barnets skull det är nog inte roligt att fylla år samma dag som sin pappa. Fast B kan ialla fall inte få en finare present än en bäbis på sin födelsedag :) Men jag har köpt en annan present oxå men det kan jag ju inte avslöja nu. B har även kommit på att vi (jag, han och bäbis) kommer att nolla samtidigt framöver så när bäbis fyller 20 fyller vi 50 (hemska tanke haha) men det kan ju bli lite roliga födelsekalas framöver ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0