Senaste..

Uppdateringen på bloggen kanske blir lite si och så framöver. Vi håller på att landa här hemma efter att varit på patienthotellet. Det är en helt ny människa som vi ska lära att känna och skapa rutiner med. Han badade för första gången idag i handfatet, det var inte populärt. Blir förhoppningsvis bättre och bättre för var gång glömde dock att ha i några droppar olja i vattnet fast jag tog fram den. Sedan har jag, Melwin och Boggie varit ute på våran första promenad själv med vagnen, det gick bra vågade bara ta en kortis... man vet ju aldrig. Det är B som har rastat Boggie sedan hon kom hem i lördags. Melwins vikt kontroll gick bra i lördags han hade börjat att öka i vikt, pku-testet gick oxå bra. Han sa inte ett pip men han hade även mammas tutte i munnen under tiden. Efter kontrollen åkte vi ner till triangeln som hastigast och köpte 2 amningstoppar, tunnare babysockor, 2 pyjamaser och örontermometer (apotekets). Vi hämtade även upp Boggie på vägen hem, hon är lite fundersam. Så fort Melwin piper lite så sitter hon och lyssnar. Hon har även sprungit runt och luktat in lägenheten igen ;) Hon är lite reserverad för mig men jag stinker väl hormoner ;) Det går bra annars med henne ialla fall.

Fick denna bild från Falun kul att dom har fint väder.. Förra året tror jag till och med att det var snö till skolavslutningen i norra norra dalarna, det är dock inte så vanligt vissa tror att Falun ligger vid riksgränsen och att det går isbjönar på gatorna ;) Dock brukar sånt har väder vara snabbt övergående förra midsommar så hade vi finare väder än vad dom hade i Skåne. Hoppas bara att det blir fint väder i juni i Falun, så min lillebror slipper ha termobyxor på sin student :)


Styvpappa Rubens fiskdam.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hur är det annars med Boggie? Verkar hon nyfiken på Melwin? Och orkar ni ses imorgon?
Puss

2008-05-19 @ 16:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0