Lägesrapport

Min mamma är här på besök och har tvingat ut mig ur lägenheten med Melwin. Så länge man är hemma har man ju "läget under kontroll" så att säga. Igår var vi i Torup och gick lite i skogen sedan stannade vi i stallet och sa hej på vägen hem, då var första gången jag fick amma utanför lägenheten. Lite pirrigt men det gick bra. Jag har ju alltid sagt att jag inte ska bli en sjåpig mamma men jag känner mig inte så lugn... men förhoppningsvis blir det bättre allt är ju nytt. Känner ju igen "signalerna" mer och mer. Han sover dock bättre på dagarna än nätterna men det blir förhoppningsvis bättre med tiden. Det är ju jag som får ta nätterna med tanke på att jag är maten och behövs det så lämnar jag över till B efter tankningen på morgonkvisten. Så länge han sover på dagarna så får vi passa på att sova då istället. Idag var vi på Center Syd och kikade lite. Min gamla arbetskamrat öppnade sin nya Kahls butik där idag, Melwin låg och sov som en lite sjusovare i vagnen. Tänk om han kunde sova så djupt på natten oxå ;) Han verkar ialla fall gilla att åka bil tur är väl det med tanke på den stundande resan.

Boggie är nästan som vanligt igen tror att hon löper, skitsvårt att veta då hon knappt visar något. Blodvärderna visade inte heller något fel så veterinären sa att vi får återkomma om hon blivit sämre. Försäkringen tog en del av kostnaden så vi skulle "bara" betala 1100-1200 kr.


Melwin i tröjan som farmor stickat.
Storlek 50 är fortfarande jättestort, så han ser ut som en liten sumo ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica (Jennys syrra)

Ser att Melwin har samma Diinglis som Emelie. =0)
Så söt han är i sina fina kläder...

2008-05-26 @ 01:35:04
Postat av: Annica

Hej gumman!
Tur att du bloggar så att man vet att ni har det bra. Skönt att Boggie verkar vara på bättringsvägen. Vad säger du om imorgon? Vill du träffas eller ska vi vänta en vecka till?
Puss

2008-05-26 @ 08:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0