Steg 1 - avklarat

Nu har vi varit på våran första föräldrakurs och människorna som var med verkade vettiga. Tror att alla är runt 30 års åldern och vi var bara 5 par så det kommer nog att gå bra. Idag gick vi igenom förlossningens start, barnmorskan berättade att en patient hade beskrivit kryssningsarbetet som att skita ut en fotboll för henne... Det lät ju toppen, tur att det finns smärtlindring om man vill ha.

Imorgon ska jag tvätta alla mina fina baby saker jag handlade på Ullared. Det kan ju lika gärna ligga tvättat i skåpen som att ligga i plast förpackningarna, ifall ifall bäbis skulle vilja komma tidigare. Ångrade dock att jag inte köpte några saker jag såg på Ullared, tur att jag ska dit igen om en månad. Hoppas hoppas att varorna finns kvar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0