Spricker den snart?

Shit nu börjar magen att spänna som f-n särskilt efter 8 timmar på jobbet det känns som bebisen försöker trycka sig ut.. Magen har växt jättemycket på senare. Den är fortfarande spettsig men den börjar runda tills sig lite nu ialla fall. Jag kan även meddela med lite skräckblandad förtjusning att jag nu trillat över 70 kg strecket... Känns lite galet att väga +70, när man var smal som en pinne fram tills för 10 år sedan. Fatta att jag väge en 35 kg när jag började i 7:an och när jag flyttade till Malmö vägde jag 56 kg sedan har kilona kommit krypande... Wonder why.. haha
Men nu är det är ju bara 9 veckor kvar till beräknad förlossning och bäbis :) Så efter att bäbis tittat ut får jag försöka komma ner i matchvikt igen, ingenting är omöjligt som Gunde brukar säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0