Studenten

Förlåt för dålig uppdatering men det har varit lite dåligt om tid i student och fotbollstider. Jag har hjälpt mamma med att baka inför studenten, bakade bla en chokladkaka jag inte gjort innan. Oh my god vad god den är!! Nu är det klart Alex "pubis" lillebror tagit studenten! Vädret var ite ostabilt men vi hade tur vid utspringet och när gästerna kom men sedan kom det ett skyfall, då var alla som tur var inne. Alex fick massa fina presenter och av oss fick han ett presentkort på ikea på 2000:- och runt halsen fick han rosor, mjukisdjur och en liten flaska "champange". Jag har designat hans studentskylt är den inte fin?! Melwin skötte sig exemplariskt det var lite nervöst då han har haft ont i magen men han har fått några magdroppar så det har blivit mycket bättre. Igår var dock lite sämre igen men jag kanske åt något olämligt på student buffén vad vet jag. Igår firade vi även en släkting som tagit studenten där var det släktingar som jag inte träffat på länge det var jätte skoj att se dom igen. Alla ville se lille Melwin och han har fått mycket presenter, lägger upp bider senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0