Imorgon är en annan dag?

Idag ringde Anna mig och berättade att det är en gammal parallell-klasskompis som är på denna bild. Säger till Anna att jag har ju tagit bilden från famnet så hur kan det vara hon?! Ja men det är Fotograf Petra (håller till i mina gamla hemtrakter) som har fotat bilderna det står ju på famnets hemsida om oss. Vad f-n är oddsen på det? Det är ju sjukt!

Imorgon ska jag till barnmorskan hoppas verkligen att oturen idag har vänt tills imorgon!! Det en rutin kontroll med bla. vägning, spännande. Kanske kommer jag att spränga 80 kilos gränsen innan delivery date haha, men kommer vi till 90 kilos gränsen skrattar jag inte längre ;)


Så här blir barn till..
för er som inte vet eller har blivit "anfallade/lurade" än som jag
;)
image60

Angelina min lilla gris jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0