Angelina har kommit hem

Nu är hon äntligen hemma och hon blev helt överlycklig när vi (jag & Boggie) hämtade henne. Hon har skött sig mycket bra och varit glad och samarbetsvillig det är ju inte alltid dessa små hundar är det ;) Så jag behövde ej skämmas när jag hämtade henne, men dom flesta tycker ju om henne för att hon är så snäll så jag var inte så orolig måste jag erkänna... Veterinären sa att det märks att hon är mycket hanterad, det är klart att hon är det, hon har ju sprungit och vunnit massa utställningar i Tyskland. Det är ju inte för intet hon är tysk champion ;) Det har vi (jag & djursjukhuset) hennes uppfödare Ingrid i Tyskland att tacka för.

Hon kommer nu att äta vätskedrivande medicin i störredos 3 ggr om dagen för att det ska trappas ner, men jag tror inte att hon kommer att få sluta med det helt. Slutnotan för denna gången blev 7304:- men det är det värt! I love my doggis! Vi har återbesök nästa fredag då ska dom ultraljuda hennes hjärta för att se om hon blivit bättre. Eventuellt måste hon få mera medicin för att hjärtsekvensen fortfarande är lite för hög. Jag är så lycklig att hon är hemma!!

Resan

Angående Thailand har mailat If med diverse frågor så nu får jag invänta svar, men vi måste bestämma oss nästa vecka. Känns inte så bra att tömma sina besparingar nu heller för att vi vet ju inte om Angelina kommer att behöva mer vård framöver även om faran är över för denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0