Konserter

Mando Diao
Lördagen den 8 mars på olympen i lund,är sjukt sugen på att gå
fast jag inte har hört så mycket från det nya albumet "Never seen the light of day".
Dom är ialla fall grymma live och dom är från dalarna ;)


De Lyckliga Kompisarna
Fredagen den 28 mars på KB i Malmö.
Då kommer jag och min kära jobbarkompis Totte att vara där.

När jag, Anna & Mia var i pubisåldern och fick vara med och hänga med dom äldre killarna,
lyssnade dom mycket på DLK så det blir lite nostalgi ;)
Kommer ni ihåg dom?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag kommer ihåg!!!! Frågade precis Jonas om vi inte kunde åka till malmö då så jag kan få vara dit..

2008-02-08 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0