Förberedelser

image70


Fick nya nummret av Vi Föräldrar igår och i den finns massor av annonser, just igår fans det 2 saker som vi tänkt att handla så det var bara att slå till. Bilbarnstolen hade dom bara i 2 färger på rean men det gör ju inget att det blev en annan färg än den vi hade tänkt när vi sparade 500:- Precis vad resesängen kostade, den var dock lite tung men ville man ha en jättelätt så var det bara att hosta upp en 1000 lapp till. Det är det ju inte riktigt värt då sängen bara ska bäras in från bilen när vi hälsar på farmor & farfar och mormor & morfar. Om det är någon mer som vill fynda på rea men inte har Babyland där dom bor så kan man handla i deras webbutik.

Vi har även handlat mat och jag hade en shoppinglista med mat till flera dagar, jag är så stolt över mig själv. Har även förberett mat till flera dagar. Vuxen poäng! Nu ska jag gå och mumsa lite mumsig fruktsallad som jag har förberett till filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0