Hot Mama ;)

På tisdag ska jag bli fin igen, ska först fixa naglarna sedan klippa mig hos Allie. Melle ska vara hemma hos B för ni vet ju vad som hände när han var med till nagelbyggaren sist ;) Vet inte hur jag ska klippa mig som vanligt men ny färg ska jag ha och det ska synas, om det så ska bli blåsvart eller blont igen hehe. Som vanligt får Allie fria händer men jag hålle rju på att spara ut håret så det blir nog inte så mycket på längden. Bilder kommer på resultatet. Frågan är om man ska köpa ny outfit till jul och nyår, tror jag skiter i det och använder någon gammal trasa istället. Melle där emot ska få ny outfit. Lilla stackaren som har blivit superförkyld men det är väl inte så konstigt med tanke på alla leksaker som dom slickar på när vi var på ikea här om dagen så slickade han på halva kundvagnen och det hjälpte väl inte direkt.

Örhängerna som jag visade blev jätte dyra till slut :( Hittat liknande här men det står inga priser så det kan inte vara ett bra tecken?! Det går ej att länka till örhängerna heller men ni hittar dom under örhängen för hål och sen heter dom WERG-0008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0