Okänd eller ökänd?!

Fick ett sms för någon dag sedan där en kompis ville att jag skulle skicka en bild på mig och Melwin, hennes lilla Ebba som fyller 2 var jätte ledsen och ville se en bild på oss. Det var kväll vi förberedde Melle på nattning och jag såg för d***lig ut rent ut sagt, men snäll som man är så la jag mig brevid Melle och tog en bild och messade.

Nu har jag fått denna kommentar:
Tack för bilden vi fick, Ebba blev lugn tills hon sa att det är inte Maria! Jodå sa jag, Nä sa Ebba. Det är inte Maia det e Melbins mamma ju hihihi....

Så till nästa gång måste jag nog fixa mig innan då Ebba inte kände igen mig haha. Livet är svårt som småbarnsmamma ;) Lilla Ebba är söt som socker och hon har världens längsta ögonfransar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0