Nu har det hänt..

...jag kom hem med barn, vagn, skötväska och några påsar så fungerar ej hissen. För er som inte varit hos oss så är trapphuset extremt smalt pga av att hissen är insatt i efterhand och vi bor på 4 våningen (högst upp). Så där stod jag och jag tänkte shit hur gör jag?! Efter några kaotiska sekunder så hör jag att det är folk utanför källardörren, tonårskillar brukar stå nere i källarporterna och tjuvröka. Så jag knatar ner dit och frågar om dom kan hjälpa mig, självklart 2 anmäler sig friviligt vilket jag tror dom ångrar ;) I alla fall så jag tog Melle och skötväskan och dom kångkade vagnen med påsarna i (bara småsaker men ändå), det är bara det eftersom trapphuset är så smalt så dom måste dom lufta vagnen över trappräcket. Upp för en trappa trixa så vagnen kommer rätt och uppför nästa and so on.. Den ena killen såg mör ut uppe men han tog handtaget så han fick ju lyfta med armarna rätt upp i luften, den andra killen fick ju lite lättare eftersom han bar nere vid varukorgen. Så det bor inte bara kriminella, inflyttade svenskar och vi här, det bor snälla tonårskillar oxå :) Dagens hjältar!!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vilka killar!!!

Imorgon blir det myyyyyys!

2008-12-12 @ 00:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0