Nintendo Wii

Jag har glömt att berätta, min kära vän Anna och Jonas har nintendo wii som vi har spelat i några dagar.. det har resulterat att jag har sjukt ont i kroppen haha. Riktigt fit som man är (ironi). Efter nyår måste det bli skärpning jag kan inte vara fet som en julgris på min försenade 30 års fest i sommar. Jag skulle oxå vilja ha ett wii.. men det står inte överst på prioriterings listan för tillfället men det skulle vara sjukt kul. B och jag kanske skulle behöva ett, vi sitter annars i var sitt rum och glor på tv. Det gjorde Anna och Jonas med men nu spelar dom om kvällarna när barnen somnat, jag förstår dom det är riktigt kul :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi kanske kan köpa ett och ha gemensamt :-D

2008-12-30 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0