Ett litet mirakel..

I natt tror jag att Melle vakande strax innan 5 för första gången, helt otroligt! Tänk när han sover från 20 till 08, wiii. Jag har inte sovit en hel natt på snart 7 månader, hoppas att han sover lika bra inatt oxå :) Idag ska vi träffa mammorna från barnmorskan, det är super nice. Fast det är kaos i lugnet haha Det är inte så lätt att sitta och samspråka i lugn och ro med 5 bäbisar, eller försöka att äta tillsammans. Det är full rulle hela tiden med bäbisar som håller på att försöka att krypa, helt underbart!

Igår träffade jag en gammal kill kompis till B på ikea som jag inte sett på evigheter, det var super kul. Tänk att vissa personer gillar man fast man tappar kontakten med dem, märkligt. Hoppas vi kan få ihop en träff efter jul & nyår, dom har en tjej på 15 månader (tror jag) och en til som vill ut i mars ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0