Dubbel-sweet

Jag ska kanske på Bodies utställningen på onsdag det är sista chansen för mig att se den med tanke på att jag ska till Dalarna. En jobbar kompis ska gå med mig, fast det är inte huggit i sten än men snart ;) Frågade mina tjejkompisar i fredags och Malins svar var jag vill fan inte se massa döda kineser haha. Jag vill heller inte se dom som döda eller konst utan i anatomiskt syfte för jag tycker att det är sjukt spännande med människokroppen. I skolan på djursjukvården fick vi dissektera en död spädgris efter att kommit över att det var en död gris så var det väldigt intressant. När jag praktiserade på djursjukhuset fick jag vara med och titta på en operation av en katt, men det syns ju inte att det var en katt för det var en grön operationsduk över och bara ett hål där veterinären opererade. Om man kunde läsa djursjukvård på distans så hade jag gjort det.

Bokade tågbiljetter idag på nätet tills vi ska till Sälen, jag, Boggie och Melwin åker upp för 147 kr. Så billigt har jag aldrig åkt innan :) Men det var nått sjukt med siten, för när jag klickade i min resa som kostade 147 stod min "varukorg" på 1900:- nånting?! Sedan kommer man till nästa steg där man ska bestämma om man vill ha ombokningsbara biljetter, ej ombokningsbara skulla kosta 900 :- nånting och ombokningsbara 300 nånting. Ej ombokningsbara kostar normalt ingen ting men jag ignorerade den extra kostnaden på 900:- när jag väl kom till sista steget stod min varukorg på 147 kr igen, mycket märkligt. Tur att B satt brevid annars hade jag trott att det var dålda kameran eller nått, fast jag gick in på internetbanken och dubbelkollade vilket belopp som dragits haha och det var 147 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0