Britney Spears


Som ingen kunnat undgå så kommer TV4 sända Britney: For the record på lördag klockan 22:35, men dom visade den idag på danska 2:an wiii. Vi här nere i skåneland kan se danska 1 & 2:an gratis, gratis och gratis jag & B är duktiga att batala tv licens. Tillbaka till Brittan, jag har alltid gillat henne och nu verkar hon vara på rätt spår igen. Det är helt galet enda gången hon kan vara ifred är mellan 4 väggar hon har verkligen horder av paparazzi efter sig. Fick en helt annan bild när dom filmade inifrån bilen och ut på gamarna, verkligen helt galet. Hon verkade precis som oss andra ganska normal trots dom sista utfallen med rakat huvud etc, men hade jag haft det som henne så hade jag nog gått mer bananas ;) för övrigt så verkade hon ödmjuk och vältalig. The American Dream personaliserad helt enkelt!

Hennes nya album verkar helt ok, en dans och party skiva. Circus heter den om någon undgått det med ;) och den släpptes på hennes 27 års dag den 2 december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0