Australia

Ikväll var jag, mamma och Anna på bio och såg Australia, skönt att komma hemmifrån vi tjejer utan barn (nåja mamma hade ju mig..) I alla fall var filmen en riktig "box vältare" mycket sevärd men det är en tjejfilm, riktigt romantisk och Hugh Jackman är en riktig slurpis holy moly vad snygg han är, bjuder nedan på bilder från Vanity Fair, visst är han gorgeous?! Han förtjänar lätt sin plats som väldens sexigaste man :) Pojken "Nullah" i filmen var oxå helt underbar, vilka ögon! Nicole Kidman är en riktigt bra skåderspelerska och tänk så många slurpisar hon har slätat av på vita duken haha. Efter att ha sett en romantisk film blir jag helt lycklig och jag drömmer mig bort blir karaktärena i filmerna, löjligt, kanske, men det är underbart ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0