Dålig uppdatering

Som många vet redan har jag brutit min högra handled, det gör att skriva pekfingervalsen på datorn med vänster pekfinger inte är så lockande.. Det hände på långfredagen hemma hos mamma inne i deras trapp i huset då mjukisbyxan gled under hälen och jag halkade. Jag satt mig på rumpan och åkte ner med handen under och det pallade inte handleden, så nu är hela underarmen gipsad. Det var aldrig någon fara med bebisen snarare så att den uppskattade turen. Gipset ska av den 22 april klockan 9.00 men det ska ju bli vårdstrejk den 21 april så vi får väl se, tar dom inte av gipset den 22 kommer jag sätta mig och skrika tills dom tar av det.. Jag är sjukskriven till och med den sista april och beräknad förlossning är den 13 maj så jag kanske jobbar lite i mellan. Kanske blir jag sjukskriven lite längre vet inte om man klarar sig på 1 vecka efter att gipset kommer av.

Jag längtar efter min högra hand!! Lägenheten har förfalligt och det är lite att fixa med innan förlossningen samt måste hinna träna upp armen/handleden igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0