Dalarna

i helgen skulle jag verkligen vara hemma hos mamma det är Rättviks Marknad och den är mycket större och bättre än Kiviks marknad. Det är tradition sedan man var liten att åka dit och jag brukar passa på och åka hem till mamma när det är marknad. Men men jag måste hålla mig hemikring malmö nu innan bäbis så pappa B inte missar förlossningen, skulle verkligen vilja ha en helikopter eller ett eget flygplan så man snabbt kunde ta sig till Dalarna.. Det är inte bara för att det är marknad ;) Jag och bäbis får gå på oktober markanden istället, för den är alltid 2 ggr per år 1:a helgen i maj och 1:a helgen i oktober.

På lördag ska vi (jag & B) plus lite vänner fira våran kompis Annica som fyller år på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0